8 Ekim 2013 Salı

Tanışma



Sevgili Arkadaşlar, bundan tam iki yıl önce katıldığım bir çikolata kursu ile başlayan pastacılık maceram daha sonra kurabiye, pasta ve en sonunda da şeker hamrundan çiçeklerle davam etti. Fener yolu pratik kız sanatta aldığım ilk pastacılık eğitimim, sevgili hocalarımın desteği, benim bu sayfayı açmama ve yaptığım çalışmaları sizlerle paylaşmama vesile oldu. bundan sonra yaptığım tüm çalışmaları sizlerle buradan paylaşacağım. Dilerim sayfamı takip eder iyi ve kötü tüm görüşlerinizi benimle paylaşırsınız.Sizlerinde yorumlarınızla ve paylaşımlarınızla bu sayfayı eğlenceli ve eğitici bir platforma dönüştüre biliriz.


Sevgiyle kalın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder