Sibel hocam.. Hayatımın pastacılık yolculuğunda bana destek veren, beni motive eden çok özel ve güzel insan. Hocam olmasının yanında çok özel bir dost.İlk defa kursa kaydolmak için gittiğimde bana bu kursa katılamayacağım, yaşımın pastacılıkta mesleki olarak bir yer edinmek için çok fazla olduğu ve gençlere öncelik verildiği söylendi. Evet çok doğruydu ama benim oradan kayıt olmadan eve dönmek gibi bir niyetim de asla yoktu. İkna kabiliyetimi ilk kez o gün farkettim. O gün bu gündür Sibel hocam benden bir türlü kurtulamadı, iyi ki de kurtulamamış:)) Evet kendisine ne kadar teşekkür etsem az.
Sevgili hocam yüzünüzdeki o güzel gülümseme hiç eksilmesin.
Cemil ustayla yaptığımız Makaronlar.. Fotoğraflardan da anlaşıldığı üzere çok çalışkan bir sınıfız:))
Çok güzel dostluklar kurduğumuz sınıfımız..
Bu arada sevgili Ayşegül hocamızı ve onun geleneksel türk mutfağını da unutmamak lazım.
İlgilenen arkadaşlarıma şiddetle tavsiye ederim Çok değerli hocalarla çalışmak isterseniz mutlaka Feneryolu pratik kız sanata uğrayın:))



Hiç yorum yok:
Yorum Gönder