9 Ekim 2013 Çarşamba
Çikolata ile ilk tanışma.
İŞTE... Bir Melek kartıyla başlayan Hikayemin İlk kahramanı... Atöly Full'ün en sempatik,en neşeli ve mükemmel hocası... FUL Hoca ve onun harika Çikolata kursu..
Ona hikayemi ilk anlattığımda bana, inanıyorum sen bu işi başarırsın demişti. İşte bu motivasyon bana yetti ve ben o günden beri çok keyifli, çok lezzetli ve çook eğlenceli bu yolda adım adım ilerliyorum.
Sevgili Ful hocam Teşekkürler, sizin de yolunuz her zaman çok ama çok açık olsun.
(Diğer çok değerli hocalarım sizleri unuttum sanmayın geliyorum sırayla:))
Sevgiyle kalın...
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)


Hiç yorum yok:
Yorum Gönder