Sevgili Filiz Hocam...
İnternet'te dolaşırken gördüğüm bir sayfa beni taaa kalbimin orta yerinden vurdu. Petunyalarım... O zamana kadar gördüğüm en muhteşem Şeker hamurundan çiçeklerdi.Yapmayı hayal ettiğim ama bir türlü neresinden başlayacağımı bilemediğim. Hemen araştırdım öğrendim ki Almanya'daymış ve öğrenciler yetiştiriyormuş.İşte dedim tam zamanı.. Yeni Hala olmuştum Almanya'ya kardeşimin yanına gidecektim ve bu benim için bulunmaz bir fırsattı.
Almanya'ya gider gitmez ilk işim Filiz hanımla iletişime geçmek oldu. Birlikte ortak bir gün kararlaştırdık ve heyecan dolu bekleyişin ardından uzun ve zorlu yolculuğumuz başladı.
Sabahın altısında lapa lapa kar yağarken kardeşim, eşi ve minik bebeğimiz Metehan düştük yollara. Bremen'den Münster'e iki buçuk saat yol gittik.Evden ayrıldığımızda lapa lapa kar vardı oysa Münster'de her yer günlük güneşlik ve tatlı bir bahar havası.
Filiz Hanımın muhteşem ev sahipliği ve yaptığımız o güzel çiçekler, öğrendiğim değerli bilgiler paha biçilemezdi. Çikolata ve pastayla başlayan maceram Şeker hamuru çiçeklerimle bambaşka bir dünyanın kapılarını açtı bana. İnanılmaz keyifli anlar yaşadığım bu yolculukta bana ışık olan sevgili Filiz hocam, size de çok teşekkür ediyorum. İyi ki geçtiniz hayatımdan.
Sevgiler...




Hiç yorum yok:
Yorum Gönder