21 Şubat 2014 Cuma

12. Uluslar Arası Gastronomi Festivali


 Şekerden çiçeklerim Uluslararası platformda yarıştı

İki yıl önce bir Melek kartı çektiğimde; bana iki yıl sonra nerede olmak istediğini hayal et melekler senin yanında demişti. oysa bu kadarını ben bile hayal etmemiştim. Aslında her şey bir macera olarak başlamıştı bana hayatımın en heyecan verici ödülünü kazandırdı .Evet Gümüş madalya almak çok güzeldi ama yarışmada edindiğim o güzel dostluklar herşeyden daha değerliydi.





                               

        Benim için değişik bir tecrübeydi. Henüz çok yeni ve tecrübesiz olduğum bu yolculuk da, yabancı jürinin çiçeklerimle ilgili övgüleri ve çok değerli eleştirileri de ileride daha büyük hedeflere beni yöneltti. Böylece daha yorgunluğumu bile üzerimden atamadan yeni hedeflerimin çalışmalarına başladım bile.Bütün bu çalışmalarımı ileri ki zamanlarda sizlerle paylaşmak dan keyif duyacağım.

          

            

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder